Ti Amo Chocolate Episode 66

Description: Episodes:

Vanness plays a successor of a business. His dream is to open a chocolate store and be an expert in chocolate. He ends up leaving his business and his family to fulfill his dream. Joanne is someone who spent her days slogging and taking up part time work. One day, she ends up working for Vanness and above all, she has to dress herself as a man for the job.

Loading the player...

TIP1: For the best experience, please use Google Chrome.
TIP2: How well does your browser support HTML5?
TIP3: Try ctrl+F5 refresh your browser if you see "Video not found".

Tipster Rednimer
  • 0401

    she sucks at mandarin, kai li

  • Mq-chew

    I think hong ba treats 007 better than qkl actually – love!!

  • Wishjar

    hong ba talks way to much. annoying as hell

  • anonymous

    zhenjun  is so  desperate  to    get  jia hua  if i were  xi   en i will  slap  zhen jun  and  jia  hui  for  ruining  our   wedding  i will   slap  them  nonstop .

  • meow

    SOMEONE SLAP SOME SENSE & REALITY INTO ZHENGJUN. She has none!!!!!!!!

    omg jia rui is making me so angry! since you dont want ZJ to stop the marriage WHY TELL HER ABOUT IT ?!!.

    Love xiao xiao and wei li! <3 they are soo sweet!
    and shit next episode the ones in the car thats going towards ZJ on the road is QKL and Xi En :/

  • MMMMMSSSSS

    一�C�到政君就想跳掉。。。

  • Kerris

    I seriously hate this bike competition thing n kidnapping xi ping storyline…omg it’s so IRRITATING!!! i want more heartwarming, sweet n romantic scenes of 007 & Xi Hui!!!!! URGHHH.. all these irritating people go away!!! DUN DISTURB 007 ANYMORE!! Am only watching their storyline now…so please give us BETTER & MORE 007 n Xi Hui!!!

  • hihibyebye

    zheng jun very qian bian!!!!!!!

  • Mz_hypo89

    i just hope someone bash Zheng Jun to wake up so she wake up !!!! she is soo fucken annoying 

    • Mz_hypo89

       i fucken hope some one slap that Zheng Jun to wake up to reality.

      • 维娜

        very very agree…..pls someone slap her ….. she’s crazy….

  • MrAnobody

    昆凌 消失這麼久以來, 片頭還有廣告前後那幾秒有她出現… 終於得到她出現了, 只是站在那裡說’好浪漫噢’, ‘好恩愛你們’還有’你這麼急著把自己嫁出去’… 這樣就可以在官網被列為主演, 反而上山下海的7惠沒份,未免太不公平, 她的錢也太好賺了吧… 這樣好賺我也想賺一下=.=

    • Haha

       Maybe they initially plan for a bigger role for 昆凌, just to kiss ass of  Jay Chou.
      but since this girl is soooooooo stupid, and can’t act, so they cut it short. 
      A useless girl, ugly and stupid.

  • Na2s2o3

    为什么不找郑君麻烦反而找陆家麻烦呢

    • Grace162888

      because director said so….

  • Guest

    um….does anyone know when is episode 67 released? 

    • lindagossips

      Tonight. TiAmo Chocolate shows on every weekday. =)

  • Sky_smile_922

    討厭洪爸-..-

  • vv

    每次巧克力和希恩的吻都比不上007和希惠的吻那么浪漫,那么的真。

    • Sandy

      對呀 到底是誰有顧忌呀? 

  • Mihoen

    also this kind xi ping is stupid… if i notice my child will be like this before he borns i will terminate him … i cannot bear it that my son will be suffering whole life then life is no use at all

  • Mihoen

    oh my god zen jun should die…

    oh my god this brother guy is stupid ruining brother and ruining family business i would kick him out of the family how he can be so blind i cannot bear it anymore so stupid so stupid so stupid

  • Sweet_roxy1995

    Ughh i hate zhen jun so much !!!!! She is a fcking whore and a bitch !!!! Vaness plsdon’t cancel ur plans from getting married with xi en just get married first then think what u can do for that bitch !!!

  • Seleina_kong1

    Where’s the preview?

  • Ashley

    If Xihui was at the hospital she will cry like there is no tomorrow. 

  • Grace

    i love 007 with a passion, don’t get me wrong. but was anyone else creeped out by the fact that he was just standing there watching XiHui sleep???!

  • QQ

    I agree with all the comments, but I think 007 will need to get rid of that vampire guy before he and XiHui can live in peace.  I hope we dont have to wait until the last ep to see that.  I hope to see 007 gives more love/passion to Xi Hui……..it did show a little when he watched her sleep by her window.  007 loves her very much but I think we just want to see more…..like telling her “I  love you” or give her a nice kiss.  007 always look so worry and so sad. 
    I also think XiEn and Chocloate wont be getting married tomorrow because ZJ is going to have a car accident and they will feel sorry for her.  Dont forget, still 14eps to drag on…….

  • lb

    base on yesterday’s preview (where Xi En’s younger sister was standing next to them while Jia Rui is talking to Chocolate & Xi En in panic), i believe Chocolate & Xi En got registered.  if not, i’ll fly to TW and burn the script, honestly, the writer is so pathetic, no interesting storyline (after ep 40), swings back to the draggy, pointless & lost control Taiwanese long episode drama style.  I’m not a fan of the leads but they’re good & versatile actors, what a waste of their talents!

  • Guest

    What’s wrong with the writer and director?  007 should not be in such pain at the hospital since he should have received anesthesia and pain medication for the wound.

  • Guest

    The Hong family is a traditional family so how come they’d start eating before the father even sits down at the dinner table?  Also, I noticed back in the episode when Zheng Jun went to her brother’s house to have lunch that all the young women did not hold their chopsticks probably but the men did. What’s up with that? 

  • guest

    政君太機車了ˋ^ˊ就不能接受事實,放手別再破壞希恩和巧克力的感情嗎?
    盲目的相信她是愛自己的,明明巧克力對他就只剩愧疚了。
    家瑞也真是的,一開始不說就沒事了ㄚ,要不然就說他們已經登記完就不會造成這種局面了嘛!
    哀~編劇都照這種模式走

  • Guest

    Zheng Jun certainly has to take responsibility for her stupid and selfish action but without Jai Rei stirring things up for her she’d have settled for just losing Chocolate and everyone else would be better for it.  But at least she can blame it on having suffered from post traumatic stress.  So Jai Rei is really the bigger idiot and loser here.

    • Grace162888

      100% agree….if Zheng Jun becomes disabled, Jai Rei should take care of her…..or she dies from next episode, halelujah…..

      • Kirara

        nah. i think its gonna be worse, she gets hit, run over and then if she survives, she will blame it on both the brothers for leaving her and say that they have to do EVERYTHING she says..

        I HOPE THAT DOES NOT HAPPEN.. because then i’m ready to throw something at that girl.. 

        This is a side note, but if you watch her in other taiwanese dramas, it seems like she ends up playing the bad, mean and hateful girl (she was also in Four Gifts with Nicholas Teo and if u watched her that one she made his life pretty miserable as well).. She must really like playing this role. 😀

  • Mira

    點解陸廷庭和希惠的愛情咁凹凸不平,難道就不能滿足一下我們的要求讓他們有溫馨,浪漫的時刻嗎?

  • Guest

    This is super heartless, but seriously, when the car headed for ZhengJun, i was like “Run her over, run the bitch over!!!”
    Ugh, she’s such a selfish stupid brainless excuse of a woman.

    • jes

      LOL i hope she doesnt get run over tho.. otherwise ther going to make a big deal out of it again and be like “OMG QKL U ALMOST RAN HER OVER. now u cant marry xien and u have to be with zhengjun cuz u OWE her..” blablabla <– that stuff… plz no == i just hope they can hurry up and marry and be happy andd not have to suffer all that craziness from ZhengJun 🙁

    • Vic

      so no one can say it’s Jia Hua’s fault if Zheng Jun gets hit by the car because it’s her incapability of listening to Jia Rei when he said that Jia Hua does not love her anymore and its her stubbornness to stop Jia Hua and Xi En from getting married that caused her to run into the street without looking and the car was going really slow…

    • Kc

      Chocolate and xi en are the ones in the car!! It would be a disaster if he hits her and would have to take care of her forever.omg

  • Ginny

    哇賽!三十七分
    家瑞出場時如果停電根本就是鬼片了嘛!

    • Angie

       二十七分007 窗口出現~
      如果關燈~再開綠燈!! 也超像的耶!!!!!!!!!
      XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 真的好趣喔!
      這樣的拍攝手法~其實補賴耶!!! :”)))))))))))))

  • Guest

    昆凌的戲份哪………
    真不假,一開始不見說後面有
    結果一消失就是五十集【約】

  • Guest

    Hong pa finally calls his name right 😀

  • ROYLOVE

    i dont even want zhengjun to end up with jia rei and yay for him finally coming to his senses 

    • Jess_jess

      totally. he should just slap her. i would love to see that bitch shocked.

  • jes

    .. if she actually gets hit.. i swear.. omg ==” plz just make them register 

  • hahaguy

    小三都馬這樣~爛诶~

  • 我把你的心吃掉 sounds so cheesy!

    • ROYLOVE

      yeah it does sound cheesy.. 

  • >.>

    hong ba is annoying >.> and i really don’t like the way he talks…

  • ROYLOVE

    haha so funny seeing 007 wearing xi pin’s shirt! i wonder how he fit into xi pin’s shirt, he has such a bigger frame + hes more muscular hehehe 

    • Ashley

      haha thats why he did not tuck it in. lols. 

  • 维娜

    陸政君你是个魔鬼, 总是要破坏巧克力和希恩的爱。 他们俩个是一对的, 你不要去破坏可以吗?让他们可以成功的注册结婚. 希望下一集, 巧克力和希恩是幸福的夫妇哦。。。

    • Grace16288

      hope 陸政君 die from next episode….so does the vampire….or they go to jail together and live there happily forever

  • llama

    why is xi en the one proposing sigh… 

  • ROYLOVE

    I think vanness needs to cut his hair again… I like his short 

    • ROYLOVE

      his hair short*  🙂 

  • ROYLOVE

    WAH OMG i’m melting!! wei li’s like “our relationship cannot be broken down that easily like how a flame can be easily blown away” AHH <3 

  • XD

    I still feel like 007 is such a goood man and xi hui’s a little kid and hes too good for her 

    • Jan

      Don’t agree. 

      The fact that they knew each other such unique circumstances and he helped her when she was expelled from school, she helped to bring Zheng Jun home.. all these eventful moments & those light-hearted times when they stayed together, made their feelings stronger for each other. Having been kidnapped before, Xi Hui could still accept him, shows she really likes him. Their story is short but it feels so real. They are the one-true-pair 🙂 Maybe in real life, it will never happen. But at least let us enjoy all these in a drama. 

      • Ashley

        Agree with Jan. They have been through so much together and I feel like Xihui changed him a lot. She gave him warmth and care; taught him what family is. He taught her what reality is. Ever since he met her he always has a smile on his face. I think he was really touched when HongBa said that we are a family. 

        • Yaflute

          I agree with Jan and Ashley.  007 and Xihui have rubbed onto each other.  They are good and suitable for each other in spite of age differences (what is a 9-year difference? it’s not a generation gap).  Like Ashley has said, 007 smiled more often in the later episodes especially the last few ones where he is with xihui and her family.  He beams and breaks into smile each time hongpa, hongma or xihui compliments him.  This is so different from the earlier episodes when he just got to know xihui, then he his smile was always a tightlip smile that barely make it to the surface.   

          • Vicious

             Agree with Jan, Ashley&Yaflute. Age is nothing more than a number. Their chemistry is apparent and comfortable. They’ve gone through thick and thin to reach where they are today. Through all the twists and turns they’ve finally ended up together. The repeat sequence of different problems are necessary because of 007’s past, but I’m sure they’ll overcome it. That’s what Xihui meant when she said she accepts ALL of him, right? If you only want PART of a person, that means you don’t love them at all.

  • Jan

    14 more episodes to go. Agree with Yaflute. Hope to see more happy & sweet moments of 007 & Xi Hui. Now i am really watching the drama coz of them. 

  • ROYLOVE

    asdfask 007/bobby is so charming and manly !!! as hong ba says men should have GUTS!! 😀 

  • happy

    OMG IDIOTIC LU ZHENG JUN!!! Stop all your nonsense man!!!!! I hope they successfully register their marriage before she stops them! oh please!

  • happy

    gah!! idiotic jia rui why must u care so much for zheng jun and make yourself such a bad person!!!

  • Yaflute

    I felt exasperated for 007 and xihui after watching this episode. In the words of Shakespeare, the course of (their) true love never did run smooth. It’s one obstacle after another. Now that 007 has hongpa’s seal of approval, he has to contend with Mr Vampire and guard against his devious gameplan. urrghh!!. I hope the producer will give the couple a break and indulge the 007-xihui fans (and shippers) with more happy, tender and passionate moments for this couple. Hopefully, we get to see 007 checkmates Mr Vampire soon and his nauseating sister quickly settle down happily with jia rui, so that he can truly be free from all these burdens and start paying true court to xihui and gets truly fire up for her. The only silver lining now for 007 is hongpa’s vote of confidence; looks like he is fast becoming hongpa’s favourite son-in-law.   

  • Happiness

    Yes! Wait for next episode.
     
    Jia Hua& Xi En Registration marriage.

  • Jhz22

    ahhhh completely fallen for Lu Zheng Ting already. He is sooooo cute and man omgggggg teeheeeeee. Just can’t stand the fact that his enemies are so irritating and Hong Ba keep annoying him T_T

  • helenvdubb

    really hate zheng jun, bullshit…

  • Agnes

    洪爸是個好人,,所以才會有巧克力和007兩個好女婿!:D  😀  😀

    • llama

      he’s so annoying though.. making everything hard for everyone 

      • Ashley

        but now he accepts 007 and said that we are a family. He did not say that to QKL. 

        • Yaflute

          yes. glad that hongpa say it to 007 cause it means a lot to a guy who longs for family warmth and acceptance.

  • lindagossips

    Poor 007. Love HongPa & 007’s men talks! 
    ZhengJun is really too much, she can just go date that HaiFeng, they suit each other. So evil.

    Can’t wait tomorrow’s ep!!! <3

    • Yaflute

      I am really amused by your suggestion to pair zhengjun with Mr Vampire aka Haifeng. It so hilarious, i am so tickled by it. Thanks for making me laugh.

    • Jan

      You are so hilarious 🙂 Thank you for the suggestion. was laughing infront of my laptop

    • meow

      HAHAHAHAHA OMG NEVER THOUGHT OF THAT! but hell yeah, they match 😉

  • Ashley

    Boss 变得好可爱哦! 

  • Agnes

    Wow~ 吳建豪的歌真的好聽!尤其在求婚這段,格外的羅曼蒂克喔! -_____-

    • Sandy

      “原來我早就愛上你” 真的超好聽 可惜目前不知有沒有完整版可以聽
      不過另一首”今天開始”也粉好聽~~ 嘻嘻 

  • Jess_jess

    when vanness and xi en was kissing and vanness was holding the plate of chocolate it looks so awkward!!! LOL!!

    and there is xi en’s best friend!!! she made appearance again. hahaha

    • ROYLOVE

      omg why are all their kissing scenes so awkward… loll the ‘bed’ scene a few episodes before were awkward too 

      • Jess_jess

        hahaha because they are the ‘decent’ couple, the one that listens to parents and all. while xi hui is the dare devil one. so they’re more rebellious and open abt kissing n all. hehehe

    • Kirara

      I think its more funny than awkward.. who holds a pan of chocolate while kissing someone?? its to make the scene more romantic.. it’s the effects!!! hahahah. 🙂 

      • Jess_jess

        precisely! especially since he holds it out so far like as if waiting for someone to come take frm him. hahaha! awkward!!

  • Lovethh89

    LZJ is such a bitch 

    • Jess_jess

      just knock her and get her hospitalize so she can’t interrupt them registering their marriage already. nobody will pity her for her injuries.

      • Guest

        omg i just replayed and its really jiahua who’s driving!!! OMG please register marriage successfully! Hate that bitch zhengjun TSK

  • chocolate-lover

    yipee, so early

  • guest

    ;D

  • Amy

    thanks 🙂

  • Jess_jess

    yes!!!!!!!! thank you!!!